Toimitusehdot


Yleistä

Tmi Jaana Hirvonen/Lusikkaenkeli , Y-tunnus 2361672-1, osoite Suomensaarenkatu 2 A 3 33410 Tampere, puhelinnumero 0405547994, sähköposti hirvonen.jaana@gmail.com myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutokseen yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.


Maksaminen

Maksaminen verkkomaksuna

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla.  Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finlan Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle.

 Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot


Maksaminen Collector kuluttajalaskulla tai osamaksulla

Collector lasku tai osamaksu on Collector Bank AB:n myöntämä luotollinen maksutapa. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector- tuoteseloste

Collectorin yrityslaskun ehdot

Lisätietoja: www.collector.fi



Toimitustavat ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Valittu toimitustapa vaikuttaa toimituskuluihin. Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Toimitamme tilauksen toimituskuluitta, kun tilauksen summa on toimitustavasta riippuen 100€. Kaikki toimitustapamme ovat seurantatunnuksellisia lähetyksiä.  

Voit valita tilauksesi toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:

Posti 4.50€

Suurin osa tilauksista voidaan toimittaa päiväpostin mukana toimitettavana pikkupakettina. Jos tilaus ei kokonsa puolesta mahdu postilaatikkoon/luukkuun, se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postin toimipisteeseen. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.  Voit seurata tilauksen etenemistä OmaPosti - sovelluksella. Ilmaisen toimituksen raja 100€

Postipaketti 6.50€

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Voit seurata tilauksen etenemistä OmaPosti-sovelluksella. Ilmaisen toimituksen raja 100€

Posti Kotipaketti 13.65€

Toimitus vastaanottajan kotiosoitteeseen sovittuna ajankohtana. Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä, jolloin jakeluaika sovitaan vastaanottajan kanssa. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä. Voit seurata tilauksen etenemistä OmaPosti-sovelluksella. Ilmaisen toimituksen raja 150€ 



Toimitusaika

Tilaukset postitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta, mutta pääsääntöisesti heti tilausta seuraavana arkipäivänä. Tilaustyönä valmistetut tuotteet valmistetaan, kun tilaus on maksettu. Tilaustyönä valmistetut tuotteet pyritään postittamaan noin viikon sisällä tilauksen maksamisesta, mutta ruuhka-aikoina toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Jos yksittäisen tilauksen toimitus jostain syystä viivästyisi, siitä ilmoitetaan aina asiakkaalle myös sähköpostitse. Tilauksen toimitusaikaan vaikuttaa tilauksen toimitustapa. Pääsääntöisesti tilaukset ovat perillä 2-3 arkipäivän kuluttua postituksesta.


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Jos haluat palauttaa tilauksen, palautuksesta tulee ilmoittaa ennen palautusta joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja huolellisesti alkuperäispakkaukseen pakattuna. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Mikäli asiakas jättää palautettavan tuotteen Postin tai muun kuljetusyrityksen kuljetettavaksi ilman tarvittavaa postitusmaksua, myyjälle aiheutuvat mahdolliset lisäkustannukset (postikulut ja lunastusmaksut) vähennetään palautettavasta summasta. Palautamme tuotteen hinnan viimeistään 14 päivän kuluessa, mikäli tuote on palautettu käyttämättömänä ja myyntikuntoisena tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:


Tmi Jaana Hirvonen

Suomensaarenkatu 2 A 3

33410 TAMPERE



Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen toiseen tuotteeseen, vaihto tapahtuu niin, että asiakas palauttaa tilaamansa tuotteen yllä olevien ohjeiden mukaisesti, ja tekee sen jälkeen uuden tilauksen verkkokaupassa.

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista perimme ylimääräisistä postituskustannuksista perittävän kuitinmukaisen maksun.


Virhevastuu

Tuotteet pyritään valmistamaan mahdollisimman huolellisesti, mutta joskus inhimilliset erehdykset ovat valitettavasti mahdollisia. Jos havaitset tilaamassasi tuotteessa virheen, ilmoita siitä mahdollisimman pian. Mikäli tuote todetaan virheelliseksi, virheellinen tuote pyritään ensisijaisesti korjaamaan tai vaihtamaan virheettömään tuotteeseen, ja jos edellä mainitut eivät ole mahdollisia, tuotteen hinta, toimituskulut ja viallisen tuotteen palautus edullisimman toimitustavan mukaisesti hyvitetään asiakkaalle. Virhevastuumme määräytyy sovellettavan lain mukaan. Virhevastuumme ei kuitenkaan koske sellaisia virheitä, jotka ovat aiheutuneet tuotteen virheellisestä käytöstä, kohtelusta tai käsittelystä tai tuotteen tavanomaisesta kulumisesta. Emme vastaa mistään välillisestä tai muusta epäsuorasta vahingosta.


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut Postissa/Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postiin/Matkahuoltoon.

Ongelmatilanteet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan asiakkaan kanssa neuvottelemalla. Erimielisyystilanteissa noudatamme Kilpailu- ja kuluttajaviraston antamia ohjeita.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


p. 0405547994

Voit ottaa meihin yhteyttä myös YHTEYDENOTTOLOMAKKEELLA.


Toimitusehtoja on päivitetty 16.3.2020